Avoid Banned Pokemon Go With Niantic Logic

Avoid Banned Pokemon Go With Niantic Logic

Avoid Banned Pokemon Go With Niantic Logic - i pokemon go Boter and many my friends too got banned. There is some logic from the server programs that need our attention. My account is banned there are 7 and all it is from bot, but not all I use for gaming. The only one is level 29 and 30 to play gaming. so from there is I realized chance to banned it so big. if others people report our pokemon go account, that have big chance for got banned. but there is any  that makes our account got banned without report

I've created a new account trial to use simulator go bot android. i setting nets at medium speed. an interval of two hours. I got banned. after I tried searching and sharing with user's friends, there is some logic bot server program that needs to consider when running a bot.

1. Setting the move speed below 50 km / h
because its logic when someone walking to find pokemon certainly the speed below 50 km /h. and if friends use controller gps, users please be careful. if we setiing too quickly there is a warning from the poke us and we have to click if we are passengers. if you setting bot in high speed, Niantic program will read if we use a cheat.

2. catching more than 800 pokemon per day
it is also inhumane. Niantic will reading if your the account use cheat.

3. poke stop more than 1000 per day was also inhumane.

4. play multiple accounts with a single IP
plays multiple accounts with a single IP can also cause get banned. especially if one of account reported by other user

5. jumper location

With distance and time inhumane. example of sydney move to Jakarta in 1 hour increment. because the logic is from sydney to jakarta flight can spend more than an hour. this thing that can be account get banned without a report. user should be setting the bot like normally .. so Niantic can reading if you is human, not a robot.

( Indonesiaan )

Saya boter pokemon go dan banyak juga yang dibanned. Ada beberapa logika dari program server yang perlu kita perhatikan.  akun saya yang dibanned ada 7 & semua hasil bot, tapi tidak semua saya gunakan untuk game. hanya yang level 29 dan 30 saja. jadi dari situ saya sadar memang peluang ke banned sangat besar. Di report orang lain mempunyai peluang lebih besar untuk dibanned tapi ada hal lain yang membuat akun pokemon dibanned tanpa report

saya pernah trial buat akun baru terus pakai go simulator alias bot android. saya setting kecepatan jalanya di medium. selang dua jam. aku langsung di banned. setelah saya coba searching dan dari sharing beberapa teman pengguna bot ada beberapa logika program server yang perlu di perhatikan saat menjalankan bot . 

1. Setting kecepatan move di bawah 50 km/jam
karena logikanya ketika seseorang berjalan mencari pokemon kecepatan nya pasti di bawah itu. dan kalo teman teman pengguna gps controller exposed gps harap berhati hati. kalo kita setiing terlalu cepat ada peringatan dari poke kita dan harus kita klik kalo kita adalah penumpang.  di bot belum ada yang berfungsi untuk itu jadi jika setting speednya tinggi maka program niantic akan membaca kalo kita menggunakan cheat.

2. menangkap lebih dari 800 pokemon per hari 
itu juga tidak manusiawi niantic akan membaca kalo akun kita pakai cheat.

3. memutar poke stop lebih dari 1000 poke stop perhari itu juga tidak manusiawi .

4. memainkan banyak akun dengan satu IP 
memainkan banyak akun dengan satu IP juga bisa menyebabkan dibanned. apalagi kalo salah satu dari akun itu kena report

5. jumper lokasi
Dengan jarak dan waktu yang tidak manusiawi misal dari sydney pindah ke jakarta dalam selisih 1 jam. karena logikanya kalo penerbangan sydney jakarta itu lebih dari satu jam. nah hal hal itu yang menyebabkan akun kita dibanned tanpa report. jadi para boter harus setting bot nya lebih manusiawi.. agar niantic membaca kalo itu manusia bukan robot.

by Ridwan Windy Hidayat‎ 

See : BOT GO Android APK V 1.20.0

0 Response to "Avoid Banned Pokemon Go With Niantic Logic"

Posting Komentar